|
|
Postat av: Misami son-98 + dotter 22/8-09 (med registrerad signatur Misami) (skriv ett privat meddelande) 2010-02-01 09:59
|
Jag trodde inte mina ögon när vi satt med henne på golvet i går.
Jag hjälpte henne att parera en stund, men efter ett tag satt hon HELT själv.
Hon kom på det lixom och nu sitter hon rätt så stadigt helt själv.
Hon har ju en mage som fungerar som stödkrage, he he...
(Sonen var ca 7,5 månad innan han satt själv)
Men rulla runt tycker hon är riktigt jobbigt. Hon har gjort det några gånger från rygg till mage men absolut inte varje dag och aldrig från mage till rygg.
I går kväll lyckades jag få i henne en halv flaska ersättning, tjohoo, känns som ett steg i rätt riktning. Snart kan jag kanske hitta på något med mitt presentkort på kroppsbehandling, medan karln kan sköta henne...
Hon sov faktiskt bättre i natt än på länge. Hon vaknade nog bara två gånger (00 o 05)...
Något mer hon börjat med nu, senaste veckan, är att sträcka upp armarna när hon vill komma upp i famnen.
Och till sist så har två små vassa tänder kommit upp nu i underkäken... Aj aj...
Hjälp... det känns som tiden springer från oss, men jag antar att det är lika för alla...
Kram//Misa
|
|
|
  |
(läst 23 ggr senaste månaden)
Misami son-98 + dotter 22/8-09 -- 2010-02-01 09:59
|
|
   |
(läst 9 ggr senaste månaden)
hannaeliten dotter aug-09 -- 2010-02-03 21:44
|
|
   |
(läst 7 ggr senaste månaden)
Barbamamman med dotter 18/7-09 -- 2010-02-11 11:13
|
|
Du måste vara inloggad som medlem för att kunna skriva i detta forum!
Klicka här för att bli medlem, eller här för att logga in.
När du väl sedan har registrerat dig så kan du alltid logga in, överallt på Kanalen.org genom att klicka på nyckel-symbolen som finns uppe till vänster, i navigeringen, på alla Kanalen.org-sidor.
Mvh,
Föräldrakanalens redaktion |
|